2009年2月26日星期四

伯裘Rap

各位街坊朋友,我同你地講清,
伯裘就近屏山文化,確係充滿温情;
中二文物導賞,課程創新方向,
旅遊、本土、社區,歷境學習課程。
問咁掂唔掂嫁?咪一直係度老點,
勤學服務領導,阿Sir早有名言;
當介紹智識重温,信心自然大增,
你話係唔係真,屏山心中紮根,
你話係唔係Fun!確係愈嚟愈Fun!
噢!有人話:
點創本土文化?多才多藝係假!
運動頭暈眼花,不如屋企食瓜。
如果死讀書,肥豬嗰隻豬。
伯裘冇死魚,多才不多餘!
哇!多元智能發展,中三學習領先,
我有多咁活動,唔得閒倍你顛!
以下係:小小嘅成果,我話比家長知,
中國嘅舞蹈,像春蠶未斷絲,
棍法與跆拳,話此志不移,
制服、籃球、排球,係我哋多元智,
睇我哋幾精靈,又點會係書癡。